Na iedere wedstrijd zal ik, Eliane, een klein verslag ervan plaatsen. Dus als je op de hoogte wil blijven.... kom dan geregeld eens kijken in deze nieuwsrubriek.

 

 

22 juni 2013 - Wedstrijd Hoeven

 

Jan en Koen zijn tegen de avond richting Hoeven gegaan. Daar aangekomen blijkt dat er 3 tractors zijn. De Volvo van Johan Jansen kwam vandaag niet echt van de plaats. Bleven dus de Fiat van De Beer en onze Ford over.

 

We hadden de proeftrek met 99,68 meter en hebben die niet overgedaan. Helaas bleek dat niet goed genoeg, want De Beer had een Full Pull, waardoor we dus 2e werden.

 

Tractor is nog heel. Over 3 weken is de volgende wedstrijd.

 

 

12 mei 2013 - Wedstrijd Zundert

 

Vandaag is Jan alleen op pad gemoeten. Eliane moest thuis blijven bij een levende PK, en de beide heren (Koen en Ronny) hadden familie aangelegenheden. Zo is er te weinig ruimte in de vrachtwagen, en zo zit er maar 1.

 

Maar Jan deed het wederom met verve. Na de wedstrijd in Wogmeer gewonnen te hebben, wist hij ook in Zundert de 1e prijs te veroveren.

 

Geluk of kunde? Beide wedstrijden gereden en beiden gewonnen. Zal ook wel wat met ervaring te maken hebben, want hij wist de Miraculous Machine mooi in balans over de baan te krijgen.

 

Helemaal tevreden is hij nog niet over de tractor, want hij mist nog wat turbo druk. Wat is de oorzaak? Daar er enige tijd is tot de volgende wedstrijd zal alles nagelopen worden. De Miraculous Machine kan nog beter presteren, dus sleutelen maar weer.

 

En over 5 weken op naar de volgende wedstrijd!

 

 

09 mei 2013 - Wedstrijd Wogmeer

 

Vandaag een heel eind van huis naar het winderige Wogmeer in Noord-Holland.Het team bestaat vandaag uit Jan en Ronny. Jan zal de Miraculous Machine vandaag dus zelf rijden.

 

We hebben maar liefst 3x moeten trekken. De eerste trek was voor een ieder een proeftrek. Vervolgens de trek, en daar wij en Working Power beiden Full Pull hadden kwam er een derde en dus finale trek.

 

Daar presteerden we het om beiden de afstand van 101.51 meter neer te zetten. Daardoor hadden we een gedeelde 1e plaats, en zijn we geplaatst voor het NK op 21 september aanstaande in Harskamp.

 

Over 3 dagen zijn we weer present. Dan gaan we naar Zundert.

 

 

02 mei 2013 - Wedstrijd Achtmaal

 

Deze keer naar Achtmaal. Vandaag maar 2 tractoren in onze klasse. De eerste keer beiden Full Pull. De 2e keer, finale trek, Volvo haalde 104.09 m en wij 96.41 m. Vandaag dus helaas de 2e plaats. Toch van de week maar weer eens kijken of alles nog goed staat.

 

 

28 april 2013 - Wedstrijd Leende

 

Onze thuisbasis Leende, wat is het toch altijd weer een heerlijk weekend.

Op zaterdag avond de trucks, die de sfeer er goed inbrengen. Veel publiek, maar wel erg koud deze keer.

 

Op zondag dan onze dag de tractoren! En de zon laat zich ook van zijn beste zijde zien. Veel publiek zeer betaalbare consumpties, en heel veel bekenden. Een prachtig evenement georganiseerd door het AJK.

 

We hebben sinds Schijf nog wat gesleuteld, want niet alles zat helemaal goed (vast), maar nu moet het dan toch kunnen.

 

Koen rijdt, en passeert zonder enig probleem de finish. Full pull. Dan is het tijd voor Johan Jansen uit Zundert met een Volvo BM 650. Ook hij rijdt een Full Pull.

 

 

Dan de finale met een floating finish! Ja Koen, niet meer vergeten de volgende keer .... een floating finish!

 

De Miraculous Machine rijdt probleemloos over de baan en passeert de 100m. Hij vliegt zelfs bijna de zandhopen in en zet 118.86m neer. Filmpje van de finale run. Dan volgt Jansen, ook hij passeert de finish, maar strand bij een niet onverdienstelijke 113.86.

 

We hebben de thuiswedstrijd dus gewonnen, maar uiteindelijk wel gelachen, want Koen had helemaal niet doorgehad dat er een floating finish was. Was dus gestopt, al had er niet veel meer, meer ingezeten.

 

Daarna volgde een gezellige middag in de zon met bier, fris en spavla?! Lekker, en op naar Achtmaal. Het wordt druk de komende weken, want na Achtmaal volgt op donderdag Wogmeer, en dan in het weekend Zundert. Dus in 8 dagen 3 wedstrijden. Deze week eerst even kijken of alles goed zit, maar dat ziet er wel naar uit, en daarna..... hopen dat het ook dan heel blijft.

 

14 april 2013 - Wedstrijd Schijf

 

De eerste wedstrijd van het seizoen voor TP team Leende! Helaas maar met 1 tractor, de Miraculous Machine, maar we zijn er dan toch weer. De Case heeft de sleepwagen nog niet bereikt, maar we werken er hard aan door.

 

Altijd spannend om voor de eerste keer in het seizoen weer aan te haken. We hadden de proeftrek dus als eerste in de klasse de sleepwagen testen. 99.5 m niet slecht, maar net geen Full Pull. Wat te doen? Opnieuw? Ja, we gaan het toch echt proberen. Een mooie gelegenheid om te kijken wat de tractor dit seizoen aan kan.

 

Richard Sprenkels zette ondertussen een goede 91 m neer, terwijl wij weer naar de sleepwagen reden. Aanhaken en kiezen. Helaas was dit geen goede keuze, want al slippende op de natte baan strandde de tractor bij 82 m. Helaas een 2e plaats, maar we weten nu wel weer meer, want nu kunnen we enkele afstellingen aanpassen. Op naar de thuiswedstrijd in Leende op 28 april a.s..

 

Wedstrijdseizoen 2013

 

Zou het gaan lukken????? Met 2 wedstrijdtractoren uitkomen? We gaan ervoor!

 

2e in de Hypropullers competitie 2012

 

Ondanks het korte seizoen toch een mooie 2e plaats behaald met de Miraculous Machine. De klasse waarin we reden was de Megasport tot 3300 kg.

 

 

 

Het is over dit seizoen! 16 augustus 2012

 

Zo ontzettend jammer, maar het seizoen is voor ons wederom te vroeg voorbij! Het ging zo goed. Bij de NTTO hadden we ons al geplaatst voor het NK door de wedstrijd in Oudenbosch te winnen. We moesten alleen nog een 3e wedstrijd rijden dit seizoen waarna we het NK zouden mogen rijden. Op zich een prestatie om je binnen 2 wedstrijden voor het NTTO NK te plaatsen na zolang afwezig te zijn geweest. Daarnaast hadden we bij de Hypropullers alle wedstrijden van onze klasse, die we gereden hadden dit seizoen, gewonnen! We gingen er helemaal voor.

 

Helaas heeft het zo allemaal niet mogen zijn. Afgelopen zondag hadden we het water van de motor verloren door een stop die uit de radiator knalde. Tevens hadden vlak voor de wedstrijd bemerkt dat de koppeling niet meer voldoende vrij kwam, dus die moest gerepareerd worden.

 

De koppeling is het probleem echter niet. Die is weer gemaakt. Echter vanmiddag  blijkt dat er meer aan de hand is, want het water komt uit het blok!

 

De mannen (Jan, Koen en Ronny) gingen vanavond dus gelijk het blok onthoofden. Hoop en vrees waren dicht bij elkaar. Wat zou het zijn? Valt het mee of is het echt voorbij?

 

Dit laatste is het geval. Er zit een scheur in één van de cylinderwanden.

 

 

Tja en dan...... is het dus over voor dit seizoen. Dachten we een paar dagen terug nog dat door pech een stop uit de radiator het enige probleem was naast een kromme koppelingsplaat, nu blijkt dus dat er meer aan de hand is. Dit is niet even snel op te lossen. De desillusie is bij de mannen te zien.....

 

 

En ja, dan rest ons op deze hete zomeravond niets anders dan af te sluiten.

 

 

Afgelopen zondag reed de Miraculous Machine dit jaar dus voor het laatste. En nu...... gaan we dus gewoon weer door. Er komen bussen in de cylinders van de Miraculous Machine, en de koppeling gaat weer uit elkaar want die wordt  zwaarder uitgevoerd, terwijl hij net was gerepareerd, maar ja dat was voor de wedstrijden van dit seizoen en zou tijdens de winterstop toch al verbeterd worden. Daarnaast wilden we nog wat verbetering doorvoeren, dus we beginnen er gewoon wat vroeger aan. Opgeven? Stoppen? Dat kennen we niet. Volgend seizoen zijn we er weer. En uit alle pech komt toch weer iets goeds, want ook de mannen weten nu dat het beter is om 2 tractoren te hebben als 1, want als er dan 1 in de problemen komt heb je altijd de andere nog!!! Dus.... ook Totally Nuts, de Case 870, zal nu vorm gaan krijgen. En hopelijk rijden er dan gewoon 2 tractoren het hele seizoen 2013. Al rijdt er dan steeds maar 1, dan kan men aan de andere reparaties uitvoeren en ondertussen toch gewoon rijden. Ja het glas is half vol en zo nodig vullen we het gewoon bij.

 

We waren er bijna, net als Scrat (de Eekhoorn van Ice Age) die Ronny graag als mascotte voor de Totally Nuts zou zien.


We are all nuts!!!!

 

 

Trekkertrek Zevendonk, Belgie, 12 augustus 2012

 

Prachtig weer, dus veel toeschouwers in Zevendonk. Mooi wedstrijd terrein, goede baan, en zoals onze zuiderburen het kunnen, voldoende stands voor de inwendige mens. Jan, Koen en Eliane vonden dat we de ijsco's dus wel even konden testen in de prachtige zon die vandaag scheen. Het leven is zo slecht nog niet als menig wel eens placht te zeggen. Wij genieten in iedergeval.

 

Maar dat even terzijde. Waar het natuurlijk omging was de Hypropullers 3.3 ton Megasport klasse. We hebben gisteren tijdens het testen bemerkt dat de koppeling niet meer voldoende vrij komt. Maandag wordt het dus weer sleutelen.

Vandaag zal het voor Koen dus extra lastig manoeuvreren zijn voor de sleepwagen.

 

Er reden maar 2 deelnemers en daarnaast reed er nog 1 buitenmededinging (Gerben Jongmans met een Case MXM 190). De 2 deelnemers waren Aart de With met zijn Massey Ferguson en Koen Schepens die Jan zijn Miraculous Machine reed.

 

Beiden reden in de eerste trek een Full Pull. Daarna dus de finale met een floting finish. De Massey Ferguson werd net na de 101 meter tot stilstaan gebracht, en de Miraculous Machine floot over de baan en werd pas na dik 112 meter tot stilstand gebracht.

 

Na afloop was het snel de Miraculous Machine op de vrachtwagen zetten, want tijdens de finale trek was er een waterstop uit de radiator gesprongen. De motor dus zonder water en dus zonder koeling. Ach, sleutelen moesten we toch al, want de koppeling moet gerepareerd worden, dus dan kan dit er nog wel bij.

 

Nu maar hopen dat de maker van de koppeling tijd heeft om deze te repareren voor aankomend weekend. Dan staan er namelijk weer 2 wedstrijden op het programma. NTTO te Meerkerk op zaterdag 18 augustus en Hypropullers te Wouw op zondag 19 augustus.

 

Trekkertrek Oudenbosch, 29 juli 2012

 

Wat een weekend. Zowel op vrijdag als op zaterdag als op zondag een trekkertrek wedstrijd! Dat alles zonder dat de motor onderhoud kon krijgen.

 

Vandaag is het de dag van de Hypropullers. Het bleef een hele tijd de vraag of er wel andere deelnemers zouden zijn in de 3.3 ton Megasport klasse. Helaas bleek uiteindelijk dat alleen de Miraculous Machine klaar was om deel te nemen. Het werd dus een eenzame tocht naar succes.

 

Na de 2.6 ton Megasport finale mocht Koen direct met de Miraculous Machine aanhaken aan de sleepwagen. De sleepwagen bleef in de afstelling van de finale van de vorige klasse. Benieuwd of de Miraculous Machine de finale resultaten van de 2.6 ton kon verbeteren. Dat lukte glansrijk met vele meters extra werd een floting fullpull neergezet. Daarmee was de Miraculous Machine uiteraard dus 1e. 3 dagen trekkertrek en 3 mooie resultaten verder konden we dus weer huiswaarts. Al was het wel erg lang wachten op de prijsuitreiking.

 

Nu moet de tractor toch echt nagekeken worden, en zuiver gemaakt, want dag in dag uit het uiterste van de motor vergen, dan ben je het gewoon aan jezelf verplicht om het geheel te verzorgen en na te zien, om zo problemen zoveel mogelijk voor te blijven. Een vuiltje in de turbo, al is het een roetdeeltje, kan al funest zijn, dus.... sleutelen maar weer, en op naar de volgende wedstrijd in Zevendonk (Belgie) over 2 weken.

 

Trekkertrek Oudenbosch, 28 juli 2012

 

Geen tijd om de tractor na te lopen. 's morgens was het bedrijf open, dus de tractor bleef gewoon op de vrachtwagen en moest 's middags gewoon direct mee naar Oudenbosch. Dit keer gingen Jan, Ronny en Eliane. Er zou voor de 2de keer voor de NTTO worden gereden, en dat binnen 24 uur!

 

Benieuwd hoe het zou gaan was het wachten op het begin van de wedstrijd. Wederom maakte de regen dat alles uitliep, en dus pas begin van de avond kon er in de 3.4 ton Supersport gereden worden. Vandaag deden er 6 tractoren mee, dus een stuk rustiger als gisteren toen er zo'n 15 tractoren aan de start waren gekomen.

 

De baan was een groot vraagstuk. Hoe zou die zijn? Het is altijd moeilijk inschatten, maar al snel werd duidelijk dat het een zeer losse baan was waarop men moeilijk grip kon vinden. Hij was zelfs beroerder als de baan in Harskamp. Van begin tot het einde spoorde de sleepwagen minstens 10 cm diep in. En dan komt het erop aan. Is er voldoende aanhoudende kracht, en kan die kracht overgebracht worden op de baan, om een goede run te maken. Uiteindelijk bleek dat de Miraculous Machine de enige tractor was die een fullpull maakte. Daarmee werd niet alleen de 1e plaats behaald in deze NTTO-wedstrijd klasse, maar plaatste men zich ook nog eens voor het aankomend NK van de NTTO. Wel dient er nog een NTTO-wedstrijd gereden te worden, want tot en met vandaag zijn er pas 2 gereden en naast het plaatsen voor het NK moet men minimaal 3 wedstrijden rijden. Dat wordt dus spannend. Gaan de weergoden meewerken, en kan de wedstrijd in Meerkerk doorgaan? Laten we het hopen, want dan staan we straks bij het NTTO NK dus aan de start.

 

Met een tevreden gevoel, want al de 2e wedstrijd je gelijk plaatsen voor het NK, doe dat maar eens na in zo'n sterk klassement, reden we laat huiswaarts. Even slapen, en dan weer terug naar Oudenbosch, want de Hypropuller wedstrijd moest dit weekend ook nog gereden worden.

 

Trekkertrek Harskamp, 27 juli 2012

 

Op verzoek van enkele NTTO-rijders hebben we ons op het laatste moment nog ingeschreven voor de NTTO-wedstrijden. Om tevens mee te kunnen doen aan het NK van de NTTO dien je minimaal 3 wedstrijden te rijden, en moet men zich daarnaast ook nog plaatsen! Het was de vraag of er nog plaats was bij de wedstrijden, want veel wedstrijden waren reeds goed gevuld. Bovendien wordt niet op elke wedstrijd de klasse gereden waaraan de Miraculous Machine deelneemt. Gelukkig zat het ons allemaal mee, en naast Harskamp werd er tevens ingeschreven voor Oudenbosch en Meerkerk.

 

Daar zowel Ronny als Koen door hun werk verhinderd waren, werd Jan deze keer vergezeld door Cees Schepens, de vader van Koen en Ronny. De mannen moesten op vrijdag aan het begin van de middag aanrijden, en Eliane moest wederom bij het bedrijf blijven.

 

Daar er zware regenbuien voorspelt waren was het maar afwachten of de wedstrijd zou doorgaan. Gelukkig werkte ook dit keer de weergoden mee, en kon de wedstrijd plaatsvinden. Echter het liep door wat kleine regenbuien wel uit waardoor het een zeer late avond zou worden.

 

De Miraculous Machine rijdt bij de NTTO mee in de 3.4 ton Supersport. Een zeer grote klasse, waar veel onderlinge concurrentie in is. Het was het echter weer waard, want de Miraculous Machine plaatste zich prachtig 4e in een zeer sterke klasse (15 deelnemers) en deed menig ander verbaasd opkijken. Jan reed vroeger ook bij de NTTO, maar men vroeg zich af of de Miraculous Machine tegen de huidige tractoren op kon. Die vraag werd dus gelijk beantwoord, en meerdere kregen het nakijken. Het was nog wel even wennen, want door een verkeerde gewichtsverdeling (te licht op de neus, daar hadden dus meer gewichten moeten hangen) begon de Miraculous Machine aardig over de baan te stuiteren. Die baan was niet geweldig, want wij waren niet de enige met een tractor die springend over de baan ging. Toch een mooie 4de plaats, en al doende leert men, dus de volgende keer zal die verdeling beter zijn.

 

De mannen waren pas rond middernacht thuis, maar wel met een zeer tevreden gevoel, en wetende dat anderen zich nu wel achter de oren zouden staan krabben.

 

Trekkertrek Merksplas (België), 22 juli 2012

 

De mannen van het team trokken vol goede moed naar het "buitenland". Wat zou het dit keer worden? Het weer is altijd zeer belangrijk bij trekkertrek, want de hoeveelheid regen kan de wedstrijden maken en breken. Voorafgaand aan de wedstrijd in Merksplas was er heel wat water uit de hemel gekomen, dus het internet werd goed gevolgd. Buienradar wordt veelvuldig geraadpleegt, en de website Tractorpulling.nl wordt ook goed in de gaten gehouden, want voor je het weet heb je voor niets het hele eind gereden.

 

Gelukkig waren de weergoden de Hypropullers goedgezind en kon de wedstrijd plaatsvinden. Het blijft iedere keer weer spannend, want men vraagt eigenlijk altijd het uiterste van de motoren. Na iedere wedstrijd moet de motor dus ook gecontroleerd worden, want een klein defect kan grote gevolgen hebben.

 

Het wordt bijna ééntonig, maar wederom eindigde de Miraculous Machine op de 1e plaats. Koen heeft inmiddels een groep supporters uit Leende, die ook naar deze wedstrijd waren gekomen. Hun aanwezigheid wordt zeer gewaardeerd, en na afloop van de trek bleef Koen hen dan ook nog vergezellen en reden Jan en Ronny samen huiswaarts.

 

Trekkertrek Hoeven, 23 juni 2012

 

Ditmaal trokken Koen en Jan erop uit met de Miraculous Machine. Eliane bleef op het bedrijf, want dat was tot half vijf 's middags open, en de klanten moeten terecht kunnen. Maar dankzij de mobiele communicatie middelen blijf je toch op de hoogte.

 

Een mooie wedstrijd daar in Hoeven, maar voor de familie De Witt toch een wedstrijd met een zwart randje. De Massey Ferguson tractor kreeg ernstige stukken, dus voor hen werd de wedstrijd afgesloten met heel wat sleutelwerk in het vooruitzicht.

 

De Miraculous Machine presteerde echter zeer constant en werd wederom 1e. De tractor houdt goed aan tijdens de trek, en alles blijft mooi dicht. Koen en Jan keerden zeer tevreden huiswaarts.

 

Power weekend Made, 17 juni 2012

 

Een waar spektakel weet men er in Made altijd weer van te maken. Diverse tractoren uit geheel Europa kwamen naar Power weekend, en het publiek kwam er dus ook masaal op af. Ook voor Koen was er een groep trouwe aanhangers naar Made gekomen, dus.... we gaan ervoor om ze waar voor hun geld te geven.

 

Er was op de Miraculous Machine, na de wedstrijd in Zundert, een andere turbo gemonteerd. Niet te groot, maar net wat groter als eerst. Door het verbeteren van de motor was de vroegere turbo te klein geworden. Echter zou deze turbo inderdaad de gewenste verbetering geven? Een te grote turbo is nutteloos en kan zelfs negatief werken, dus voorzichtigheid is belangrijk bij de wel overwogen keuze voor een turbo.

 

Gelukkig konden we constateren dat dit werk niet voor niets was geweest. De Miraculous Machine presteerde beter als ooit en plaatste zich wederom mooi 1e bij de Hypropullers in de klasse 3.3 Megasport.

 

Trekkertrek Zundert, 20 mei 2012

 

De eerste echte wedstrijd van dit seizoen. Fam. Noten ging op pad, daar zowel Koen als Ronny door privé omstandigheden verhinderd waren. Wat zou de tractor doen? Zou het motorblok het houden? Zouden er nergens lekkages gaan plaatsvinden die zouden duiden op (aankomende) problemen?

 

Niets van dat alles. De Miraculous Machine deed zijn naam eer aan en bewees weer terug te zijn op het strijd toneel. Met een mooie Full Pull (100m) in de 3.3 Megasport plaatste hij zich voor de finale. In de finale reed naast de Miraculous Machine ook nog de Fiat van Richard Sprenkels, die dit jaar voor het eerst in deze klasse meedoet. Ook hier hield de Miraculous Machine zich top. Een prachtige floting finish (met meer als 100 meter) was het resultaat. Daarmee behaalde we wederom een 1e plaats.

 

Langzaam maar zeker begonnen we weer wat vertrouwen in onze motor techniek te krijgen, en de mannen worden weer enthousiaster daar er nog een paar verbeteringen op de lijst staan. Er moet nog meer bruut geweld uit de machine te halen zijn, en dus nog meer trekkracht. Doorsleutelen dus, want we weten dat het ondanks de 1e plaatsen toch nog beter kan.

 

Trekkertrek Hoogeloon, 17 mei 2012, demo-wedstrijd Hypropullers

 

Jawel, na bijna 2 jaar is het dan toch gelukt de Miraculous Machine weer op de baan te krijgen. Nu was het afwachten waar nog verder aangesleuteld moest worden, want thuis een proeftrek maken is eigenlijk onmogelijk. Het weer werkte goed mee, en de verwachting was hoog opgelopen binnen het team. Gelukkig allemaal niet voor niets, want de Miraculous Machine bracht ons een 1e plaats. Wel hadden we bemerkt dat er nog wat zaken beter moesten, dus rustig achterover leunen is er niet bij.

 

Trekkertrek Leende, 29 mei 2012, demo-wedstrijd Hypropullers

 

Helaas is het ons niet gelukt de Miraculous Machine gereed te krijgen. We liggen er nu reeds bijna 2 jaar uit. Door drukke privé omstandigheden van alle leden van het team was er gedurende 1.5 jaar vrijwel geen tijd geweest om het nieuwe motorblok te prepareren. Men wilde allemaal ook op adem komen, en dan met nieuwe frisse moed de draad oppakken. Daarbij werd ook niet voorbij gegaan aan de voortgeschreden techniek. In 2 jaar was de techniek absoluut niet stil blijven staan, en ook dat moest dus gelijk toegepast worden wilde je weer goed mee kunnen draaien. In november 2011 begon met weer met de bouw van de nieuwe motor, maar daar komen ook mensen van buitenaf bij om de hoek kijken. Het is dan wachten tot die tijd hebben, waarna je weer verder kunt. Daardoor was helaas de tijd toch te kort gebleken tot de thuis wedstrijd van Leende, wat weer zeer erg vonden. Als toeschouwer waren we (Jan, Eliane en Ronny) wel op de wedstrijd aanwezig, maar dat voelt toch anders dan wanneer je eigen team rijdt.

Koen had het druk, want als lid van de AJK (de organisatie die de wedstrijd in Leende maakt) kon hij niet rustig toekijken, maar had zijn handen vol. Trekkertrek Leende is ook altijd enorm bezocht door het publiek. Een prachtige wedstrijd waar veel tijd ingestoken wordt, en wat door de omliggende dorpen ook zeer gewaardeerd wordt, want een ieder komt er naar toe om onder het genot van een drankje een prachtige wedstrijd te bekijken, en gezellig wat bij te praten.

 

Trekkertrek Merksplas 2010

 

De tractor ging voor de 2e keer dat jaar stuk gegaan. En dan niet een beetje, maar echt heel het blok was kapot. Je kon van links naar rechts door het motorblok kijken, en de stukken lagen op de baan. De nokken-as had het begeven en de gevolgen waren enorm. We konden geheel opnieuw beginnen.

 

 

 

TP Leende © 2013

Tractor          

Pulling   

 Team

           Leende